وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

جوک خفن تویتر و قشنگ

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ


جوک خفن تویتر و قشنگ


این مگه اصن تو کتاب بود چیست؟

سوالی که پس از خواندن هر سوال امتحان

در ذهن یک دانش اموز تکرار میشود



جوک خفن تویتر و قشنگ


زنم نداریم باهاش بریم پارک

پفک بخوریم!

بعد دستمونو با چادرش

پاک کنیم


جوک خفن تویتر و قشنگ


انقدر فقیریم که ۱۹ساله هر وقت دست کردم تو ظرف سیب زمینی سرخ کرده

مامانم گفته:نخور کمه…

ینی تا الان یه بار اندازه نبوده


جوک خفن تویتر


من هروقت تونستم سیب زمینی سرخ کرده هامو با کسی تقسیم کنم …

اونموقع هس ک حتما عاشق شدم


جوک خفن تویتر

  • نادر تلکی

جوک خفن

نظرات (۲)

 سلام.
===
بحثی را در وبلاگم شروع کردم با عنوان "'اگر آفریقا، آسیا و اروپا بر علیه آمریکا اعلان جنگ کنند برنده نبرد چه کسی خواهد بود؟" وشحال میشم بیای و نظرت را بیان کنی.
لاااااااایک.
 خوشحالم میشم به وبم سربزنی http://delrobaa.mihanblog.com/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی