وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

اس ام اس سرکاری جدید و مفهومی

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ب.ظ


اس ام اس سرکاری جدید و مفهومی


اس ام اس ورزشی

برو پایین

.

.

.

برو بالا



اس ام اس سرکاری جدید و مفهومی

 

دیروز رفتم دکتر گفت اس ام اس خونت کم شده، میتونی برام کاری بکنی؟

 

اس ام اس سرکاری جدید و مفهومی


بر بالای برجه میلاد ایسته کرده بودم یکدفه یادت افتادم گفتم یک اس ام اس برایت ویل کنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی کامیل به سر میبری؟ هو !

 

اس ام اس سرکاری جدید


عزیزم اس ام اس زدم تا به تو بگم: در لجن زار دلم تو بهترین قورباغه ای!


اس ام اس سرکاری جدید

  • نادر تلکی

اس ام اس سرکاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی