وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

اس ام اس سکوت و تنهایی جالب

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ


اس ام اس سکوت و تنهایی جالب


گاهی دلت آنقدر می گیرد
که مجبوری تمام بغضت را با سکوت دفن کنی
واین است کار این روزهای خاکستری من



 

اس ام اس سکوت و تنهایی جالب

 

سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است
و من سکوت می کنم تا بگویم
دوستت دارم

 

اس ام اس سکوت و تنهایی جالب

 

کاش می شد برگردی و ببینی
چگونه چشمانم تقاص سکوت هایت را پس می دهد
کاش …

 

اس ام اس سکوت و تنهایی

 

دوستت دارم در سکوت
مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد


سکوت و تنهایی

  • نادر تلکی

اس ام اس سکوت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی