وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

وبلاگ سنگک

اس ام اس دوستت دارم عشقولانه

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ


اس ام اس دوستت دارم عشقولانه


نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟


 

اس ام اس دوستت دارم عشقولانه

 

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !

 

اس ام اس دوستت دارم عشقولانه

 

هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی  ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .

 

اس ام اس دوستت دارم

 

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم . . .


دوستت دارم ای عشق

  • نادر تلکی

اس ام اس دوستت دارم

نظرات (۱)

سلام و خسه نباشین
ما به دنبال نویسنده هستیم برای هر نوع مطلبی که شما دارین
و هزینه هم میدیم و هر چند تا پست هم بخواین میتونیی بزارین و در قبالش هزینه میگیرین
پرداخت هزینه به صورت روزانه و یا هفتگی و هر موقع دوست داشتین
برای این کار در بخش نظرات این وبلاگ چت اعلام نظر کنید و جوابشو دریافت کنید
پیشاپیش منتظر حضورتون هستیم
http://blog.redchat.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی